fredag, september 28, 2007

Obesvarad kärlek

Vi har träffats förut. Men bara setts på håll. Jag känner henne inte men vi har så att säga umgåtts i samma kretsar. Men igår fick jag chansen att lära känna henne mer ingående.
Det var kärlek vid första ögonkastet.

Jag är fascinerad över hennes ytter och fantastiska inre.

På måndag får jag veta om hon vill ha mig.
Tyvärr tror jag risken är stor att hon inte vill det. Som så många andra jag träffat bara i sommar så kommer hon säkert att falla någon som är mer förmögen.

Om denne sedan kommer att kunna ta så väl hand om henne som jag lovar att göra tror jag inte. Jag skulle vårda henne ömt, och lova dyrt att inte lämna henne förrän jag på ålderns höst inte orkar sköta henne längre.

Hon är 157 kvadratmeter stor och jag bara ÄLSKAR henne!

Inga kommentarer: