onsdag, maj 30, 2007

Så möts vi igen…


…jag och den underliga damen i joggingspåret. Träffade henne förra tisdagen också. Då hängde hon på - irriterande nära i hasorna. Igår la jag bena på ryggen och sprang ifrån henne. Först när jag såg henne trodde jag att hon var ute och promenerat och just insett att hon nog hade bråttom varvid hon joggade sista biten, men när hon sedan fortsatte och jogga förstod jag att hon faktiskt var ute och motionerade. Damer som motionerar är ingen underligt i sig men den här damen är speciell…eller snarare ”outfiten”. Jag har aldrig tidigare sett någon joggandes i jeans och långärmad finskjorta. Det måste vara obekvämt, eller? Vi kanske möts igen, ska hålla utnik…



4 kommentarer:

Susanna sa...

Strange lady... Hon kanske hoppas på att hitta kärleken i skogen och då är det ju alltid bra att vara fin!

Anna sa...

hehe...*ler* Ja, man kan ju aldrig så noga veta när den där med stort D skall dyka upp. Kul att du vågar sätta färg på din träning iaf!

Anonym sa...

Då man cyklade till jobbet och någon äldre dam cyklsde förbi var man tvungen att hänga på, bli omcyklad av en gammal tant, aldrig. Nu får vem som helst cykla om och förbi.Något sånt kan det ju inte vara, för du sa att hon var äldre.Om nu inte hon såg fel på din ålder,dina kläder kanske förvillade
Kjell

Anna sa...

MINA kläder? -jag som är så supermodernt klädd när jag är ute och joggar!

Nu är ju du "den gamla damen" (läs: den äldre herren) som alla vill förbi ;)